FAQ / często zadawane pytania:

Zanim wyślesz do nas e-mail, zapoznaj się z poniższymi zagadnieniami, być może odpowiedź na Twoje pytanie już tu jest.

Po przejściu do strony z zawartością Twojego koszyka, zobaczysz kalkulację opcji dostawy. Koszt ten będzie zależał od wartości zamówienia i wybranej opcji dostawy.

Przy składaniu zamówienia zostaniesz poproszona o wybór opcji dostawy. Możesz wybrać przesyłkę kurierską, odbiór w Paczkomacie InPost lub we właściwym oddziale Poczty Polskiej, w zależności od tego, która z tych opcji jest dla Ciebie najwygodniejsza.

Płatności w sklepie internetowym obsługuje integrator płatności DotPay. Dzięki temu Twoja płatność w bezpieczny sposób docierado nas natychmiast i możemy przystąpić do realizacji zamówienia.

Udostępniamy także możliwość tradycyjnej płatności – przelewem bankowym.

Oczekiwanie na dostawę różni się w przypadku każdego produktu. Naszą bieliznę produkujemy na bieżąco na specjalne zamówienie każdej klientki, dlatego w zależności od ilości zamówień , oczekiwanie na dostawę może się skrócić lub wydłużyć. O czasie oczekiwania zostaniesz powiadomiona w e-mailu.

Czas oczekiwania na dostawę zależy także od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Tak, płatności w sklepie obsługuje renomowany integrator płatności DotPay. Dodatkowo nasz sklep posiada certyfikat SSL, który zapewnia poufność danych naszych klientek.

Po przyjęciu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem. Następnie będziemy oczekiwać na Twoją płatność. Jeżeli nie wykonasz jej w ciągu 14 dni Twoje zamówienie zostanie anulowane.

Tak, do zamówienia wystawiamy rachunek w postaci dokumentu lub na specjalne życzenie faktury VAT.

E-mail

kontakt@charla.pl

Telefon

+48 690 600 266