FAQ / często zadawane pytania:
Zanim wyślesz do nas e-mail, zapoznaj się z poniższymi zagadnieniami, być może odpowiedź na Twoje pytanie już tu jest.
Po przejściu do strony z zawartością Twojego koszyka, zobaczysz kalkulację opcji dostawy. Koszt ten będzie zależał od wartości zamówienia i wybranej opcji dostawy.
Przy składaniu zamówienia zostaniesz poproszona o wybór opcji dostawy. Możesz wybrać przesyłkę kurierską, odbiór w Paczkomacie InPost lub we właściwym oddziale Poczty Polskiej, w zależności od tego, która z tych opcji jest dla Ciebie najwygodniejsza.
Płatności w sklepie internetowym obsługuje integrator płatności DotPay. Dzięki temu Twoja płatność w bezpieczny sposób docierado nas natychmiast i możemy przystąpić do realizacji zamówienia.
Udostępniamy także możliwość tradycyjnej płatności – przelewem bankowym.
Oczekiwanie na dostawę różni się w przypadku każdego produktu. Naszą bieliznę produkujemy na bieżąco na specjalne zamówienie każdej klientki, dlatego w zależności od ilości zamówień , oczekiwanie na dostawę może się skrócić lub wydłużyć. O czasie oczekiwania zostaniesz powiadomiona w e-mailu.
Czas oczekiwania na dostawę zależy także od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Tak, płatności w sklepie obsługuje renomowany integrator płatności DotPay. Dodatkowo nasz sklep posiada certyfikat SSL, który zapewnia poufność danych naszych klientek.
Po przyjęciu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem. Następnie będziemy oczekiwać na Twoją płatność. Jeżeli nie wykonasz jej w ciągu 14 dni Twoje zamówienie zostanie anulowane.
Tak, do zamówienia wystawiamy rachunek w postaci dokumentu lub na specjalne życzenie faktury VAT.
kontakt@charla.pl
Telefon
+48 690 600 266