WARUNKI WYMIANY TOWARU

W ciągu 14 dni od otrzymania towaru możesz wymienić go na inny. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu coś ci się nie podoba w otrzymanym towarze, skontaktuj się z nami na kontakt@charla.pl Podziel się z nami swoimi uwagami, podaj powód dla którego chcesz wymienić towar. Udzielimy Ci profesjonalnej porady i pomożemy wybrać odpowiedni towar na wymianę, który spełni Twoje oczekiwania.

Towar na wymianę wybierzesz z asortymentu naszego sklepu internetowego. Możesz wymienić tylko rozmiar albo możesz zdecydować się na całkiem inny towar o niższej lub wyższej cenie. Różnicę kwoty zakupu albo zwrócimy na konto albo poinformujemy Cię jak dokonać dopłaty.

Upewnij się, że towar, który chcesz wymienić na inny nie nosi śladów użytkowania. Oznacza to, że bielizna którą chcesz wymienić musi być nie używana, czysta, bez zapachów takich jak np. perfumy a także musi posiadać wszystkie elementy, jakie zostały do niej dołączone np. wszywki, metki oraz prezenty w formie gratisów.
Do wymienianego towaru dołącz dowód jego zakupu oraz formularz wymiany towaru, który znajdziesz tutaj.
Wysyłki wymienianego towaru dokonaj w opakowaniu, w którym go otrzymałaś.
Koszty wysyłki wymienianego towaru ponosi Klientka.

Adres do wymiany towaru:
CHARLA Bielizna Szyta na Miarę z dopiskiem ,,WYMIANA TOWARU”
Ul. Słowackiego 8
37-200 Przeworsk

Po otrzymaniu towaru, sprawdzimy czy spełnia on wszystkie ,,Warunki wymiany towaru”. Jeżeli tak, prześlemy Ci żądany towar na wymianę i przejdziemy do rozliczenia wymiany (tzn. jeśli wybierzesz tańszy produkt zwrócimy różnicę na konto lub poprosimy Cię o wpłatę dodatkowej należności w przypadku wyboru droższego produktu).

Jeżeli ,,Warunki wymiany towaru” nie zostaną spełnione, odeślemy towar, który chciałaś wymienić do Ciebie na Twój koszt.

WARUNKI ZWROT TOWARU

Jako konsumentka masz gwarancję zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania. Jeżeli z jakiekolwiek powodu chcesz zwrócić towar, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@charla.pl. W odpowiedzi poinformujemy Cię o dalszych krokach.

Pamiętaj, że gwarancja zwrotu towaru obejmuje tylko ten towar, który nie nosi śladów użytkowania. Oznacza to, że bielizna którą chcesz zwrócić musi być nie używana, czysta, bez zapachów takich jak np. perfumy a także musi posiadać wszystkie elementy, jakie zostały do niej dołączone np. wszywki, metki oraz prezenty w formie gratisów.
Do zwrotu towaru dołącz dowód jego zakupu oraz formularz zwrotu towaru, który znajdziesz tutaj.
Zwrotu towaru dokonaj w opakowaniu, w którym go otrzymałaś.
Koszty zwrot towaru ponosi osoba zwracająca towar.

Zanim podejmiesz decyzję o zwrocie, rozważ WARUNKI WYMIANY TOWARU.

Adres do zwrotu towaru:
CHARLA Bielizna Szyta na Miarę z dopiskiem ,,ZWROT TOWARU”
Ul. Słowackiego 8
37-200 Przeworsk

Po otrzymaniu zwrotu towaru, sprawdzimy czy spełnia on wszystkie ,,Warunki zwrotu towaru”. Jeżeli tak, zwrócimy należną kwotę na Twoje konto. Jeżeli ,,Warunki zwrotu towaru” nie zostaną spełnione, odeślemy towar do Ciebie na Twój koszt.

WARUNKI REKLAMACJI TOWARU

W przypadku otrzymania towaru, który jest niepełnowartościowy – posiada wadę, zgłoś do nas swoją reklamację na kontakt@charla.pl w terminie do 30 dni od daty otrzymania towaru.

Opisz nam wadę towaru a my w odpowiedzi poinformujemy Cię o dalszych krokach.

Możesz zwrócić lub wymienić towar. Patrz ,,Warunki wymiany towaru” lub Warunki zwrotu towaru”.

Reklamacja nie obejmuje towarów, który posiadają ślady użytkowania. Upewnij się, że towar, który chcesz reklamować nie nosi śladów użytkowania. Oznacza to, że bielizna którą chcesz wymienić musi być nie używana, czysta, bez zapachów takich jak np. perfumy a także musi posiadać wszystkie elementy, jakie zostały do niej dołączone np. wszywki, metki oraz prezenty w formie gratisów.

Upewnij się również, że posiadasz dowód zakupu towaru.